Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij Formularz zwrotu/reklamacji i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Do paczki z Formularzem zwrotu/reklamacji i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

1. Formularz zwrotu/reklamacji (DO POBRANIA TUTAJ)

Wypełnij Formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Reklamowany produkt należy wysłać na adres: 
Mateusz Dynak - Szkoła Badmintona 
ul. Portowa 13B pok. 21B
76-200 Słupsk

Dokument powinien zawierać dane:


a) Adresat: Mateusz  Dynak – Szkoła Badmintona, ul. Mochnackiego 7/36, 76 – 200 Słupsk, sklep@szkolabadmintona.pl
b) Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)  
c) Data zakupu/zawarcia umowy(*)/odbioru(*)  
d) Imię i nazwisko konsumenta(-ów)  
e) Adres korespondencyjny konsumenta(-ów)
f) Adres e-mail oraz numer telefonu
g) Wskazanie numeru/kodu produktu
h) Wskazanie przyczyny zwrotu/reklamacji oraz wystąpienie wady
i) Data i podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej).
(*) Niepotrzebne skreślić. 

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mateusz Dynak - Szkoła Badmintona 
ul. Portowa 13B pok. 21B
76-200 Słupsk

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl